هتل ۴ ستاره ارم کیش (هتل ۴ ستاره ارم)

هتل ارم کیش دارای محوطه ای سرسبز، درختان تنومند نخل و منظره آبی بیکران خلیج فارس است.اگر به دنبال اقامت در هتلی هستید که علاوه بر امکانات رفاهی مطلوب و قیمت مناسب، بوی خوش دریا را استشمام کنید و از شنیدن صدای گوش نواز موج هایی که به ساحل می آیند لدت ببرید هتل ارم در جزیره کیش گزینه مناسبی است.انتخاب با شما است اتاقی رو به دریا داشته باشید یا هر صبح با دیدن جزیره چشم باز کنید، بررسی دقیق شرایط اتاق ها و امکانات رفاهی هتل را از طریق رزرواسیون مهر انجام دهید و در صورت تمایل به رزرو اینترنتی هتل ارم کیش اقدام کنید.

 

رستوران هایی مانند رویال و گردان با محیطی گرم و صمیمی و طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی هم چنین صرف صبحانه در رستوران صدف مشرف به دریا همراه با منظره طلوع خورشید هتل ارم کیش را برای خاص پسندان مناسب کرده است.

 

از امکانات و خدمات هتل ارم کیش می توان به عابر بانک، تاکسی سرویس، صندوق امانات و استقبال فرودگاهی اشاره کرد. علاوه بر این ها استخر، سالن بدن سازی، بیلیارد و زمین تنیس از امکانات ورزشی هتل هستند. قابل توجه افراد معلول هتل ارم با رمپ ورودی، آسانسور و حرکت ویلچر داخل سرویس های بهداشتی آماده پذیرایی از میهمانان خود است.

 

خرید از بازار های کیش به دلیل داشتن تنوع در کالا برای مسافران و گردشگران همیشه جذاب بوده است نزدیک بودن هتل ارم به بازارهای پردیس 1 و2 و پاساز جزیره از جاذبه های این هتل به شمار می آید.همچنین دسترسی آسان به پلاژ آقایان، ساحل مرجان و کلیه کلوپ های دریایی از جذابیت های هتل 4 ستاره ارم کیش هستند.

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره

تور کیش ( ویژه هتل ترنج )

۷اسفند ماه
۱۱/۱۰۰/۰۰۰
۴روزه

تور کیش

۱۶دی
۶/۵۰۰/۰۰۰
۴ روزه